Eindelijk - Reisverslag uit Toronto, Canada van Julia Heuvel - WaarBenJij.nu Eindelijk - Reisverslag uit Toronto, Canada van Julia Heuvel - WaarBenJij.nu

Eindelijk

Door: Julia

Blijf op de hoogte en volg Julia

04 Juli 2007 | Canada, Toronto

Eindelijk een manier om zonder gezeik ergens fotos te plaatsen want ik heb iedereen nou al 100 keer fotos gestuurd maar ze komen nooit aan en het duurt een eewigheid. Dus dacht ik dan aap ik joeri even na:)
vindt ie vast niet erg. dus hierbij mijn eerste fotos:)

  • 25 Juli 2007 - 20:38

    Fam. K .v.d. Belt:

    Grappig Julia jou webside.
    Horen we weer eens iets van jou!
    Leuke foto's ook, we hebben er van genoten.
    Veel liefs opa en oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Toronto

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Maart 2008

sorry!!!

15 Januari 2008

Gelukkig nieuwjaar!

18 November 2007

Let it snow, let it snow

06 Oktober 2007

David en Judith zijn er ook............7

06 Oktober 2007

David en Judith zijn er ook............6
Julia

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 5335

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: